Píšeme si

15.01.2015 07:19

Čilá emailová komunikace, mezi mojí paničkou z Hradce a mojími novými páníčky z České Třebové. Píšou si co mám ráda s čím si nejradši hraju, co ráda papám...no a to je důležité, hlavně ty super granulky co mně tak chutnají Royal....královské jak jinak. Nemyslete si, že jsem vybíravá, ale pro moji kondici a srst je to důležité. Je v nich vše co takové sibiřské kotě potřebuje...proteiny a zase proteiný, nějakej ten vitamín či minerál. Jo chutnaj super. No samo, že nejím jen granule, moc mám ráda masíčko. Jaké? No to je jedno hlavně hodně...!!! Mnau mňam mňam.....to já si ráda dám, abych byla brzo velká holka čupr šik !!! No taky dost ráda Felixe kapsičky či konzervy....ty rybí nebo......to je jedno...jsou fakt hustě dobrý.Voda do misky, aby bylo čím zapít....jenže v té misce to není nějak ono. Jsem kočka hravá co má ráda vodu....nejraději slyším romantické šustění vodní fontánky....to je bájo. Napiju se vyčachtám se.....je to legranda. Tak na ni nezapomeňte páničkové z Český. Pak taky hraček spousta....jsem totiž kočecí dítě víte? A ty si celý dny jen hrají...na lov a tak však to znáte, když teda zrovna nespí...
 No budu končit už mám  s té klavesnice utahaný tlapky. Tak pác a mňautě...

Novinky

Tak vám musím napsat jak se tu mám...

16.02.2015 11:15
Obyvák jsem již opanovala....je můj...hlídám si ho. Jsem holka zvědavá...vše se snažím...