Příjezd do nového domova 31.1.2015

03.02.2015 21:45

Tak si pro mě přijeli ty páničkové s České Třebové....Pravda moc se mi nechtělo...no ale ty pamlsky nebyly špatný...Na konec dávám adié mému přechodnému domovu v Hradci...Bylo to divný jela jsem sama, pořád jsem mamku a brášky volala a nic...To je zlé sama jsem ještě nebyla....ještě si přece nemumím se vším poradit všechno mě hned poplaší, neb jsem jen malý kůtě....Tak jsme na místě lezu z toho klecovýho malýho pelíšku bojácně ven...no fajn najdu nějakej kout kde bude klid, abych si odfrkla...Kout mám.., ale těch nových zvůků lidiček...provoz jak no kočičím sněmu...Ne já na něm nebyla, ale do mamky slyšela jak ona slyšela.....bývá to velké a hlučné...Jako tady...Nejhlubší hlas zavelel, bude ticho....a bylo...ofrkla jsem si.... a hned vidím peříčka jak drze mi komíhájí kolem očí....to tedy ne! Sice se trochu bojím, ale bojovku s peříčky neodmítnu.....vrhám se po peříčkách...až z něj  lítaj kusy..Mám dost do kouta zpátky a spát....V noci šmejdím...jak jinak...jídlo jsem našla záchod taky....vše ja v HK....no ten tuňák....luxusní...

Novinky

Tak vám musím napsat jak se tu mám...

16.02.2015 11:15
Obyvák jsem již opanovala....je můj...hlídám si ho. Jsem holka zvědavá...vše se snažím...