Tak vám musím napsat jak se tu mám...

16.02.2015 11:15

Obyvák jsem již opanovala....je můj...hlídám si ho. Jsem holka zvědavá...vše se snažím prozkoumat....ale to černý teplý co má páníček ve sklince....to voní fakt úžasně. Pišu si i své zprávy jak jinak že....také sleduji co nového ve světě přes monitor PC mého pánička....jen mě dráždí ta šipka co se furt hejbe...a já ne a ne ji chytit...Jinak chytnu všechno...jen ne nemoci ty jsou pro mě tabu...jsem očkovaná a opečovávaná však víte....Rostu jak z vody...tak aby ne papám od rána do večera....jen toho masíčka by mohlo být víc...jen ráno a večer, ale granulky taky supr..Trochu se mi mění barva lehce světlám a dělá se mi taková supr kresba..po mamce..až vyrostu budu mít barvičku srsti jedna báseň...mohu jít hned na ples v opeře a nemusím se převlíkat...jsem tak krásná...Záchůdek tak ten je cool ten písek co tam dávaj....tak ten je boží...vždy si zkontroluji až ho pániček vyčistí a to pečlivě...nebudu se rochnat v tom co jsem tam pečlivě zahrabala...no když je vše Ok tak tam hupsnu šipku a užívám si rochňám se...písek lítá všude...zábava neskutečná...teď ještě roznosit ho všude po bytě...takže lítám skáču kde se dá...a co potom? No přece se umýt....nebudu chodit jak prase...když jsem kočka ne....to dá rozum...Pániček si se mnou hraje ty hry s tím lesklým na konci a já se to snažím chytit...užíváme si zábavy oba...paníček má ze mě radost..jak skáču jak lovím...moje rychlost síla pružnost...kočičí atletka co vám mám povídat....jsem sibiřka divoška...mám to v genech...Toužebně očekávám balíček ze ZOOhitu....co všechno mi pániček objednal..těch hraček! Tajně jsem na to mrkla když se nedíval, ale dělám jakoby nic...jsem však napnutá jak struna...dokonce konzervičky s mým oblíbeným tuňákem...už aby to tu bylo. Hračky co mám pomalu dosluhují jsem  divoška, když po něčem jdu tak naplno...nešetřím to...však oni mi koupí nové a lepší...stačí mnouknout udělat oči....a je to...mám vše co chci...jo ženské kotěcí zbraně nejvyššího kalibru...jsem se naučila už od mamky

Novinky

Tak vám musím napsat jak se tu mám...

16.02.2015 11:15
Obyvák jsem již opanovala....je můj...hlídám si ho. Jsem holka zvědavá...vše se snažím...